ПЛАН УРОКУ №10
Предмет:Матеріалознавство.
Професія: 7141Маляр 3-го розряду
Тема програми:Матеріали для обклеювання поверхонь шпалерами
Тема уроку: Асортимент
шпалер.
Мета уроку:
þ навчальна: формувати знання, уміння і навички щодо асортименту шпалер з подальшим застосуванням теоретичних знань на практиці;
þ розвиваюча: формувати раціональне мислення, пізнавальну активність та
самостійність при вивченні асортименту шпалер;
þ виховна: виховувати у учнів культуру навчального процесу, повагу до праці та
обраної професії, відповідальність за дотримання трудової та технічної
дисципліни.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
Вид уроку: урок-лекція з елементами бесіди.
Дидактичне
забезпечення: навчальні посібники
(підручники), державний стандарт ПТО з професії
маляр, роздатковий матеріал, плакати, стенди, презентація, тести.
Матеріально-технічне
забезпечення: комп’ютер, мультимедійна
установка, дошка.
Міжпредметні
зв’язки: охорона праці, технологія малярних
робіт, виробниче навчання.
Література:«Матеріалознавство»П.В.Кривенко,В.Б.Барановський,,
«Матеріали і
технології в сучасному будівництві» Є.К Карапузов
ХІД УРОКУ
1
Організаційна частина –5 хв.:
-
перевірка наявності учнів;
-
перевірка готовності учнів до уроку.
2
Актуалізація знань - 5 хв.:
-
повідомлення теми програми і уроку та
мети уроку;
-
цільова установка на досягнення мети
уроку;
-
перевірка організації робочих місць та
правил додержання вимог безпеки праці;
-
ознайомлення з алгоритмом і правилами
проведення уроку.
3
Формування нових знань, умінь і навичок - 20 хв.:
-
повідомлення нової навчальної інформації за темою уроку:
1.Вінілові, флізелінові, джутові, металізовані,
склошпалери, фотошпалери, рідкі шпалери бамбукові, пробкові їх властивості та застосування.
2.Маркування шпалер.
-
показ нових прийомів розумової і
практичної діяльності;
-
повідомлення про передовий досвід за темою уроку;
-
опитування учнів з метою перевірки засвоєння ними нової інформації;
-
відповідь на запитання учнів.
4
Закріплення нового матеріалу - 5 хв.:
-
видання завдань для самостійної роботи;
-
пояснення послідовності їх виконання;
-
перевірка знань, умінь і навичок щодо
стандартів на креслення;
-
надання допомоги учням.
5
Підведення підсумків - 5 хв.:
-
аналіз діяльності учнів у процесі
всього уроку;
-
аналіз причин помилок, зроблених учнями
на уроці, та засобів їх усунення;
-
повідомлення та обґрунтування оцінок;
-
видача домашнього завдання.
Викладач О.М.Фролова
Інформаційний проект до уроку: https://drive.google.com/file/d/1o7Uh18zuBCOnd6bmc3e4YRcU62ncRdqC/view?usp=sharing
Інформаційний проект до уроку:
https://drive.google.com/file/d/1BkKDUAR2BM5Z3OVFu3aoZ2hHt_jFzpQ9/view?usp=sharing
Перевірка знань:
1.https://learningapps.org/display?v=pcafr1vva21
2.https://learningapps.org/display?v=p7awmmkgj21
3. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe37ws4xLMKROE4Yw7Gi-5aZxsce5Y9dAecSJYug2JeFhSr2Q/viewform
Немає коментарів:
Дописати коментар